رها و رونده

رها و رونده

آینه ای را که به ایوان می بردم از دستم افتاد شکست و هزار تکه شد.
به جای آنکه غصه بخورم مینشینم و به دقت تکه تکه ی آینه را کنار هم می چینم.
وقتی همه را میچسبانم میبینم اشتباه کرده ام و چند تکه را جا به جا گذاشته ام .
جوری که گوش هایم را جای دهانم گذاشته ام و چشمهایم تا به تاست .
چشم راستم را جای چشم چپم گذاشته ام .
دوباره مینشیم همه را جا به جا میکنم .
از نو تکه های آینه را به هم میچسبانم
از نو :) D:

پیوندها

صبح میشه این شب باز میشه این در

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۳۳ ب.ظ

لحظه به لحظه ی آن روزی که بابا برای آزادی آرش و زینب به پلاک 100 رفته بود را به خاطر دارم ترجیح داده بودم تنها در خانه بمانم یادم می آمد که خانم جان گفته بود برای حفظ جان کسی که دوست دارید آیه الکرسی بخوانید....اما ایه الکرسی ارامم نمیکرد....آن روز در آن تنهایی آشوب وار بلند بلند دعای داریوش بزرگ را می خواندم و هی خودم را گول می زدم که "گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه چه میکنید؟ "      امروز دوباره یک غم بزرگ در زل زدن های بابا به کاغذ کاهی روی میز بود که چه قدر شبیه همان غم 6 سال پیش بود ..... و من درست شبیه همان 6 سال پیش شروع کردم به دعا خواندن همان دعای آن روز:

"به این کشور نیاید نه سپاه دشمن نه خشکسالی و نه دروغ و نه دروغ و نه دروغ و نه دروغ این را من از اهورا مزداوخدایان خاندان شاهی خواهانم"  آمین

 

 

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۵
fateme norouzi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی